Heeeeeej!

Long time no see?! haha, lite konstig hälsning men iaf XP Ja, nu sitter jag här 2 dagar senare XD hahah! Ja, det har inte hänt mycket de här dagarna, träning, chill,ärenden.. Finns inte mycket annat än det :P Idag så hade vi inte en så lång dag i skolan från 9-14.00 ungefär, sommaaaaaaaaaarlooooooov!!!:D:D ....snart XD Just det, det var ju massa studenter i flak som åkte förbi, man blir riktigt glad av att se de festa uppe på flaken! vill också vara med :c hahah!;) Jag stormvinkade till alla, de bara YEAAAAH! haha! riktigt kul! Man blir på så bra humör själv! riktigt kul att se! Jaja, nu ska jag inte tråka ut er så jag fyller ut det här inlägget med dagens:

Dagens Humorcitat:
"Det var en gång ett gift par som skulle ut och golfa. Mannen var duktig på golf men inte hustrun.
Guiden skulle hjälpa henne med att slå golfbollen. Alla slag hon slog var värdelösa.
Då sa guiden.
-Låtsas att golfklubban är din mans penis.
Hustrun svarade.
-Ok.
Hon slog och den flög långt.
-Bra, nu kan vi fortsätta till nästa slag, men först får du ta ut klubban ur munnen.
"

Jag kanske ska döpa om mitt humorcitat till snuskcitat?? haha!Xd det är ju ändå bara snuskigt!;) Eller SNUSKVARNING! hahahahahahXD

Skriver dagens fakta senare! ...dvs om jag hinner!

XOXO Anonym




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0