Picknick, avslutning och dålig uppdatering!

Tjena bloggen! Har haft jättedålig uppdatering men jag varnade er, så detta bör ej komma som en surprise! Jaja, idag hade vi en kort dag i skolan, sen så kom jag hem och gick ut igen för jag hade picknick med mina kompisar för att "fira" att vi har klarat det här året med bra betyg och att året hade varit bra och över, med lite smask som jordgubbar,juice, saft, mackor, kakor och kortlek och glass!! Det var en ganska mysig picknick, vi diskuterade lite om vad som kan komma att hända i framtiden, vi går 8:an alltså samma klass. Det var jätteroligt. Jag kom hem ungefär vid 19.00 tiden. Nog om det! Jag ska göra i ordning min outfit och prova lite, sedan duschen, städa och läggdags! Min dag har varit ganska skön och rolig med korta ord. Jag kan inte tro att det är sista dagen imorgon! Vad framtiden har att erbjuda vet jag inte men jag har planerat lite grejer, så det går nog bra ;P
Däremot hoppas jag på att komma in på en topputbildning;) Så ni kommer att se mer av mig i framtiden!

graduation

XOXO ANONYM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0