Sömn

Halloj Halloj! Jag har vaknat för ett tag sedan och åt frukost. :P just nu chattar jag med min kusinXP Tänkte börja med dagens Hiss/Diss

hahah
HISS: Jag hissar Välgörenhet! Det behövs faktiskt! Jag tycker att det är enormt bra att man kan skänka pengar till olika barn runt om i världen. :D

DISS: Jag dissar Plastikkirurgi! Dock inte alla typer vissa behövs faktiskt som när man varit med om en hemsk olycka! Jag menar Bröstoperationer i onödan, näsoperationer osv! Det är någonting som jag tycker man behöver diskutera mer! iIvåran nya generation så är det alltför unga flickor som använder sig av det! Det är enormt dumt och onödigt tänk om något går fel och man ser värre ut?! Riktigt onödigt, tycker jag! Menmen folk vill ju tjäna pengar!

Det var allt för mig!

XOXO ANONYM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0