Städning!

Tjena bloggen! har inte hunnit blogga, om jag ska vara ärlig så hinner jag inte att blogga nu heller men ni får en truddelutt! ;) Ok, idag har jag inte gjort så mycket sovit ganska mycket och läst ganska mycket, just nu städar jag och jag tänker fortsätta med det ett tag, sedan spelar jag nog piano ett tag också, sedan ska jag titta på en film som heter Charlies änglar :P  så det är min söndagskväll... imorgon blir det att tvätta och läsa, eller grönan? Jag får se XP jaja, nu får ni dagens, som jag hade lovat för några inlägg sedan:

Dagens fakta: " Om du somnar och ligger på din arm, du vaknar och du har tappat känseln i den, alternativt att den känns helt surrig. Detta beror inte på att du har strypt blodflödet, utan det är en nerv som har legat i kläm."

Kanske inte så värst intressant, men det får duga nu hinner jag inte blogga, måste återgå till städningen så ni får ha en bra söndag!

(SORRY, HAR INGEN BILD!)

XOXO ANONYM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0