BIG ANNOUNCEMENT!

Tjosan Tjosan! Jag har ett Big Announcement att ge er och det är nämligen så att jag tänker sluta blogga! Inte direkt sluta helt, men jag behöver den här sommaren rejält för att vila upp mig samt umgås med min släkt som kommer hit! Jag vill inte att bloggandet ska ta mycket tid. Det är också en del av anledningen. Jag kommer över sommaren kanske slänga in ett eller två inlägg om veckan, så jag kommer inte att ta bort den här bloggen, det är ju kul att ha kvar den! Inte för att jag har många läsare XD
Iaf så får ni alla ha en SUPER bra sommar så kanske jag slänger in något inlägg om veckan och berättar hur det går, samt roliga grejer!

XOXO Anonym! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0