Thoughts...

Haha, har lite tråkigt har pluggat ganska mycket idag... ska nog se någon film och plugga lite franska eller någotXD tråkig lördag va?? ska kanske ringa någon och snacka lite XD Vad ska ni göra i sommar då?
själv kommer pappas kusin och hans familj och mina sysslingar och hela köret asså! det blir väl runt 20 stycken av släkten asså, It's a big family! haha..men det blir roligt..de är fett sköna asså! vi skulle kanske åka på road trip till liseberg eller något, fast det vi inte än, för vi är så himla många! Kryssning och sånt blir det ju...guud vad kul det var förra gången asså!! jag och mina sysslingar dansade som inåt h******! Och vi åkte till grönan också, jag och mina sysslingar de är alla tjejer och vi var typ 5 stycken och sedan så bråkade mina sysslingar (de är syskon) mitt uppe i fritt fall, den ena började sjunga av rädsla, den andra andades djupt och intalade sig själv att allt skulle gå bra, den tredje svor högt och grovt och jag och min syssling satt garvade sedan började alla bråka osså woop så ramlde vi, och alla skrek, fatta vad roligt! Sen ska jag kanske åka till Iran också så det blir mycket släktträffar och annat! åååh längtar!Min syssling som är lika gammal som mig, är så rolig, henne har man inte tråkigt med, hahah! vi kommer att göra mycket på sommaren både i sverige och i iran för jag åker ju dit i 3-4 veckor! kul sommar blir det! nu avslutar jag det här tråkiga inlägget med godnatt och en bra bild! XP

graduation

XOXO Anonym

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0